Sökresultat

Filtyp

Din sökning på "Fc coins Buyfc26coins.com is EA Sports official for FC 26 coins The service is affordable and quick..hl9L" gav 80606 sökträffar

Service management, Turism och hotell - Kandidatprogram

Service management är en unik utbildning med stark förankring i aktuell forskning och branschinsikt. Du får bred kunskap om organisation, ledarskap, ekonomi och marknadsföring, men också fördjupad kunskap genom den inriktning du väljer: Hälsa, Retail eller Turism och hotell. Programmet är inriktat på branscher som fokuserar på kunder och tjänster och du får därför spetskunskaper för att kunna arbe

What is person-centred care in Swedish ambulance service? : A qualitative exploratory study

Introduction: Healthcare in Sweden is moving towards a more person-centred approach in which patients are respected as capable individuals with unique needs. Partnership, the co-creation of health plans, and documentation are core components of this approach. The ambulance service is medical- and task-oriented, possibly placing it in conflict with the goals of person-centred care (PCC).Aim: To exp

Satisfaction among non-conveyed patients and significant others when discharged at the scene by the ambulance service: an exploratory cross-sectional survey

BackgroundThe ambulance service is facing an increased number of calls and ambulance assignments. Between 12 and 42% of all assignments result in non-conveyance to the Accident and Emergency Department. However, there is limited knowledge regarding satisfaction among patients and significant others when patients are assessed as non-urgent and discharged at the scene. Therefore, the aim of the stud

Logistics service management - Kandidatprogram

När du läser Logistics service management får du en bred utbildning som innehåller kurser i både service management och logistik. Service management handlar om att leda och utveckla tjänster och tjänsteverksamheter. Här lär du dig betydelsen av att sätta kunden i centrum och arbeta kundorienterat. Du läser kurser inom organisation, marknadsföring, ekonomi och tjänsteutveckling. Kurserna i logistik

Hållbara arbetsvillkor i tjänsteverksamheter

Denna kurs ger dig kunskap om aktuella teorier om servicearbete. Du får möjlighet att utforska både de teoretiska och praktiska aspekterna av tjänstearbetets ständigt föränderliga villkor. Ur ett samhällsvetenskapligt perspektiv ger kursen en ökad förståelse för vem som utför servicearbete, hur det utförs och hur det värderas. Kursen problematiserar villkoren och förutsättningarna för ett hållbart

Service Management, Tourism - Masterprogram

When applying to the Master’s Programme in Service Management, you choose one of five different specialisations: Culture and Creativity Management, Retailing and Consumption, Supply Chain Management, Sustainable Service Management or Tourism. We have a mix of students from all around the world. The tourism industry is experiencing major changes and challenges. Committed individuals, who can devel

Is Home State Taxation a step forward for SMEs? An SME’s ability for growth and integration in the EU after the HST tax reform

Small and Medium sized Enterprises (SMEs) within the European Union are currently facing many challenges one being access to financing due to high risk and probability of default, another being cross-border taxation issues with double taxation and information asymmetry. Since the aim within the EU is to be the most competitive and dynamic knowledge-based economy in the world with sustainable econo

Idé- och lärdomshistoria: Framtidens idéhistoria: Förväntningar, utopier och dystopier i historisk belysning

Inom kursen uppmärksammas hur olika aktörer, enskilda tänkare som sociala rörelser, har formulerat idéer kring alternativa samhällsmodeller och platser där dessa idéer skulle kunna realiseras. Med hjälp av såväl skönlitteratur som akademiska arbeten och populärkulturella uttryck diskuteras och problematiseras hur dessa idéer växt fram och brukats för olika syften genom historien.   Särskild

Rebranding in the service sector

Thesis purpose: This thesis will through a case study of a recently rebranded bank “Jyske Bank”, seek to research deeper within the field of service sector rebranding. The internal communication used in connection to the rebranding, will be analyzed in order to investigate what initiatives Jyske Bank’s organizational leaders launched to implement the rebranding and furthermore whether the initiati

The Service Terminator? - när människor ersätts av maskiner

Title: The Service Terminator – when people are being replaced by machines University: Lund University, Campus Helsingborg, Department of Service Management Course: SMKK01, Service Management, Bachelor’s degree, 15 hp, 2012 Seminar date: May 29, 2012 Authors: Sanna Axbom, Maria Ingstad, Emma Nilsson and Lina Sonesson Supervisors: Christian Fuentes and Rickard Ek Keywords: Self-service technologies

Matematik 2 för ämneslärare: flervariabelanalys, lineär algebra och ämnesdidaktik

Kursens övergripande mål är att studenterna ska förvärva grundläggande kunskap i differential- och integralkalkyl för funktioner av flera variabler samt i lineär algebra. Kursen syftar också till att låta studenterna arbeta med matematikdidaktiska frågeställningar i relation till forskningsresultat och teorier om undervisning och lärande. Genom kursens ämnesdidaktiska innehåll ska de studerande fö