Sökresultat

Filtyp

Din sökning på "ea sports coins Coinsnight.com FC 26 coins 30% OFF code: FC2026. Great customer service experience this week.B3g4" gav 38416 sökträffar

Jobb efter Service Management programmet

Det finns ett stort behov i service- och tjänstebranschen av personer med universitetsutbildning som kan bidra med nya perspektiv. Efter utbildningen har du möjlighet att arbeta i privat, offentlig eller ideell sektor. Många av våra tidigare studenter har idag en yrkesroll inom ekonomi, marknadsföring, kundrelationer, HR/personal, produktutveckling eller som specialist. Ett urval yrkesområden och 

https://www.ses.lu.se/utbildning/karriar/jobb-efter-service-management-programmet - 2025-11-09

E-Business in an Established Customer Vendor Relationship - Implications for Customer Service and Logistics

E-business is becoming more and more common today. The predictions of future growth give clear indications that companies will use e-business more and more. However in the growth of e-business it has been identified that there is a common lack of understanding in customer needs and logistics. In order to reduce some of this non-understanding this thesis seeks answers to the following question: - H

Coordinated inventory control and customer service performance at Volvo Parts

This master thesis is a part of an inventory control research collaboration between NGIL (Next Generation Innovative Logistics) and Volvo Parts AB. Volvo Parts is a business unit within the Volvo Group that provides support and services for the aftermarket. Their objective is to maximise the uptime of Volvo Group products for the end users by providing support and ensuring availability of spare pa

“This nation is great because we get each other’s backs” - En studie av inrikespolitisk påverkan av den amerikanska Presidentens utrikespolitiska diskurs.

Vårt uppsatsarbete strävade efter att undersöka och klargöra om USA:s parlamentariska förhållanden kan påverka Presidentens utrikespolitiska diskurs. Arbetet gick ut på att pröva om det fanns ett samband mellan en polariserad amerikansk Kongress och en aggressiv diskurs hos Presidenten. För att komma fram till vårt resultat definierade vi aggressivitet utifrån tre olika teorier (säkerhetisering, i

Psykosocial-skyddsrond-frageformular-2010

FrågŜŦƻNJƳdzƭŅNJ psykosocial skyddsrond Ja, oftast Ja, ibland Nej, sällan Nej, aldrig Fråga 1: Upplever du ditt arbete som meningsfullt och stimulerande? Fråga 2: Kan du själv lägga upp och påverka utförandet av ditt arbete? Fråga 3: Finns möjlighet till information och kommunikation i frågor som rör arbetet? Fråga 4: Får du veta om du gör ett bra jobb? Fråga 5: Är arbetsklimatet och samarbetet bra p

https://www.hr-webben.lu.se/sites/hr-webben.lu.se/files/psykosocial-skyddsrond-frageformular-2010.pdf - 2025-11-10

Designing the Interface System – finding a communication channel strategy when offering multiple channels

The purpose of this thesis is to develop a theoretical framework that enables a company to design an appropriate channel strategy, to handle communication between the company and its end customers. Methodology: The approach for this master thesis can be described as a combination of an exploratory and problem solving study. It started with a literature study, and the knowledge and inspiration led

Distribution of spare parts at Gambro - solving the problem with fluctuating demand

Purpose - A general purpose of this thesis can be defined as to examine and evaluate the possibilities to solve the problem with fluctuating demand on spare parts from the local sales subsidiaries in the three big markets in Europe. A secondary, more specific, purpose of this thesis is to investigate what the possibilities are to implement direct distribution of spare parts to these countri

Kl-ksma31-ht14

Litteraturlista för KSMA31, Service Management: Leda, organisera och marknadsföra serviceverksamheter gällande från och med termin H14 Litteraturlistan är fastställd av Styrelsen för institutionen för service management och tjänstevetenskap 2014-05-20 att gälla från och med 2014- 08-01 Se bilaga Dnr U 2014/437 Litteraturlista för Service Management: Leda, organisera och marknadsföra serviceverksam

https://www.ses.lu.se/sites/ses.lu.se/files/kl-ksma31-ht14.pdf - 2025-11-10